Vežimais dažnai vežami ilgi, toli atgal išsikišantys kroviniai. Tokio krovinio gale turi būti pritvirtinta vėliavėlė, o naktį — žibintas. Tačiau retai taip būna. Todėl reikia atkreipti ypatingą dėmesį į vežimus, vežančius tokį krovinį, kuris posūkyje arba apsisukant išsikiša į važiuojamosios dalies vidurį ir gali kliudyti automobilį.
Sankryžose vežimai nervina ir erzina. Kai susikertančiąja gatve važiuoja keletas vežimų, nė vienam vežėjui neateina mintis sustoti ir praleisti automobilį, nepaisant to, kad vežimai važiuoja iš kairės pusės. Tokiu atveju vairuotojas turi sukaupti kantrybę, nes susierzinimas nepadeda, o tik neigiamai paveikia ramybę, nuo kurios priklauso automobilio valdymo taisyklingumas.
Visos nurodytos pastabos liečia taip pat ir rankinius vežimėlius. Kai grąžulas išsikiša už vežimėlio, turime būti atidūs. Vežimėliui sukantis, nuo jo pavažiuojame nustatytą atstumą šalį, kad grąžulas nekliudytų automobilio.
Kelio darbai mieste
Kiekviename mieste, vienoje ar kitoje gatvėje, atliekami stambūs arba smulkūs kelio darbai, kurių vieta pažymima įspėjančiaisiais ir informuojančiais ženklais. Važiuodami pro tokias vietas, turime būti atsargūs; sumažinti greitį ir pasiruošti prireikus staigiai stabdyti. Kartais čia reikia važiuoti labai lėtai, ypač kai itin siaura vietos. Aišku, tokiose vietose nelenkiame. Ir prasilenkti tenka kitame gatvės ruože, jeigu pravažiavimui palikta tik siaura važiuojamosios dalies juosta. Pamatę, kad šia juosta priešinga kryptimi važiuoja kitas automobilis, turime sustoti ir palaukti, kol jis pravažiuos. Jokiu būdu negalima pačiam stengtis pralįsti.
Automobilių supirkimas Šiauliai
Paprastai kelio darbų vietos esti prastai apšviečiamos naktį. Vairuotojas turi tai žinoti ir galvoti, kad netikėtai gali susidurti su neapšviesta kliūtimi arba žemės sankasa.
Važiuojant keliu, kuriame atliekami darbai, veikiama pagal kelio ženklų nurodymus ir įspėjimu, kurie užrašyti informacinėse lentelėse.
Galimos kliūtys ir pavojai
Patyręs vairuotojas moka numatyti gresiančias kliūtis ir pavojus miesto gatvėse. Jis visada jiems esti pasiruošęs ir todėl nepatenka į avarijas. Iš tikrųjų reikia būti pasiruošusiam, kad važiuojamojoje dalyje netikėtai išdygs neatsargus pėstysis, kad priešais važiuojantis automobilis padarys kokį nors nenumatytą ir neleistiną manevrą, lenkiamas autobusas pradės sukti į kairę ir lenkti prie šaligatvio stovintį automobilį. Galimi ir tokie netikėtumai: žiūrėk, iš už sustojusio tramvajaus išbėgs pėstysis, vežėjas pasuks arklį prieš pat automobilį, šalia važiuojantis vežimas neįspėjęs pradės sukti ir užkliudys užpakalyje išsikišusiu kroviniu, vakare riedantis pro šalį automobilis staiga įjungs žibintus ir kelioms sekundėms apakins, tamsų lietingą vakarą prieš pat automobilį išnirs neapšviestas vežimas, dviratis arba (dar blogiau) neblaivus žmogus.
Vairuotojams labai pavojingi prie kelio stovintys visokių rūšių kioskai, būdelės, skelbimų paneliai, iš už kurių netikėtai gali išeiti arba išbėgti į kelią suaugęs ar vaikas. Sėdintis prie vairo į tokias kliūtis turi atkreipti ypatingą dėmesį ir arti jų greitai nevažiuoti.
Pirmasis automobilių maratonas Pekinas – Paryžius
Įsidėmėtina, kad geriau 1000 kartų pasiruošti galimam pavojui, negu 1 kartą neapdairiai patekti į avariją.
Vairuotojo reakcijos trukmė
Fizinis trūkumas arba invalidumas nėra kliūtis vairuoti automobilį